Pengering beku komersial, pengering beku komersial harga murah untuk dijual, daripada pengilang&pembekal

2022-04-26 14:30:04

Pengering beku komersial, pengeringan beku-secara teknikal dikenali sebagai lyophilization, lyophilization, atau cryodesiccation-ialah proses penyahhidratan yang biasanya digunakan untuk memelihara bahan mudah rosak atau menjadikan bahan lebih mudah untuk diangkut. Pengering beku vakum komersial berfungsi dengan membekukan bahan seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kopi dan lain-lain dan kemudian mengurangkan tekanan sekeliling untuk membolehkan air beku dalam bahan menjadi sublim terus dari fasa pepejal ke fasa gas.


Teknologi pengering beku vakum adalah teknologi paling canggih untuk pemprosesan dehidrasi makanan pada masa ini. Berbanding dengan kaedah pengeringan biasa, makanan beku-kering yang dihasilkan dengan teknologi ini mempunyai jaminan kualiti yang panjang, sifat penghidratan semula yang baik, warna yang cantik, rasa yang baik, rasa, bentuk dan kandungan komponen berkhasiat yang tinggi. Makanan kering pada asasnya kekal tidak berubah dalam jumlah dan bentuknya, ia kelihatan seperti span dan tidak mengecut. Teknologi pengeringan jenis ini boleh digunakan secara meluas dalam proses sayur-sayuran, buah-buahan, kopi, perasa, produk akuatik, produk biologi, dan lain-lain.


Kemolo adalah salah satu pembekal terbesar teknologi pemprosesan untuk industri makanan. Kami memberi tumpuan kepada teknologi proses dan mesin untuk pengering beku komersial vakum industri. Mesin pengering beku komersial kami telah dieksport ke lebih daripada 40 negara, peneraju pasaran dan teknologi kami dalam bidang perniagaannya.


Kemolo mempunyai lebih daripada 15 tahun pengalaman dalam pembuatan dan membekalkan peralatan pengering beku industri. Syarikat kami berdedikasi untuk mewujudkan jenama dan produk yang boleh dipercayai dengan kualiti yang cemerlang. Jurutera profesional kami dan pasukan QA\QC yang terlibat dalam R&D, pembuatan, pemasaran, jualan dan perkhidmatan telah tertumpu dalam menyediakan pelanggan global kami bukan sahaja produk yang boleh dipercayai tetapi juga latihan yang memuaskan, perkhidmatan selepas jualan, sokongan teknikal dan bekalan jangka panjang bahagian.


Syarikat kami Kemolo sedang berusaha gigih untuk menambah baik pengering beku komersial kami secara berterusan meneroka cara untuk menjadikan pengering beku industri makanan kami berfungsi dengan lebih cekap dan menyediakan pembekuan yang cepat. Sebagai pengeluar pengering beku komersil yang berjaya, kami dengan bangganya menjual produk pengering beku vakum kami yang luar biasa dengan harga yang kompetitif ke pelbagai negara antarabangsa.


Siasatan