Membekukan peralatan pengeringan

2022-04-29 15:18:28

Membekukan peralatan pengeringan


Peralatan pengeringan beku, juga dikenali sebagai lyophilization, ialah proses dehidrasi suhu rendah yang melibatkan pembekuan produk, menurunkan tekanan, kemudian mengeluarkan ais melalui pemejalwapan. Ini berbeza dengan penyahhidratan oleh kebanyakan kaedah konvensional yang menyejat air menggunakan haba.Peralatan pengeringan beku adalah salah satu kaedah yang paling biasa digunakan untuk mengawet bahan makanan seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kopi dan lain-lain dan mengekalkan warna, pemakanan dan rasa mereka untuk sebagai selama 25 tahun.


Jika anda bercadang untuk membeli peralatan pengeringan beku terbaik di luar sana, maka sebaiknya anda menentukan kebaikan dan keburukan pelbagai jenama dan model yang terdapat di pasaran.


Kemolo ialah pengeluar peralatan pengering beku di China. Keghairahan untuk penyelesaian pengeringan beku komersil dan perindustrian, kami menawarkan rangkaian lengkap peralatan pengering beku vakum yang menghasilkan setiap hari daripada 10kgs hingga 2500kgs. Memohon ke institut penyelidikan, makmal, makanan, farmaseutikal, biologi,


Peralatan pengeringan beku saiz kecil dari syarikat Kemolo ini adalah perkakas yang sangat berguna digunakan untuk pengawetan makanan. Membekukan pengeringan makanan sudah pasti boleh menjadi cara terbaik untuk menjimatkan sisa makanan anda dan juga menjimatkan belanjawan anda untuk barangan runcit. Ia diperkasakan dengan teknologi pakar pengering beku besar dan komersial mengikut keselesaan anda. Peralatan pengeringan beku vakum bersaiz kecil akan menjadi tambahan yang sempurna untuk mana-mana makmal. Perkakas ini boleh berguna dalam pelbagai tujuan.


Bagi kebanyakan pembekal produk makanan, pengeringan beku adalah menarik kerana ia merupakan proses yang lembut untuk mengekalkan bentuk, warna, rasa dan nutrien asal produk. Pengering Beku Kemolo membuat perkara ini berlaku secara besar-besaran. Kilang pengeringan beku Kemolo direka untuk pemprosesan produk berkapasiti tinggi seperti kopi, buah-buahan dan sayur-sayuran, daging dan makanan laut serta makanan yang disediakan. Reka bentuk kami menyediakan platform yang sangat boleh dipercayai untuk keperluan anda. Pengering beku besar mempunyai kapasiti kelompok 500-2500kg, proses lengkap peralatan pengeringan beku adalah automatik.


Jenama dan model peralatan pengering beku yang berbeza juga berbeza dari segi harga. Lebih banyak ciri yang anda pilih, lebih banyak yang perlu anda bayar. Jadi, cari yang mengikut bajet anda, tetapi pastikan ia mempunyai semua ciri yang anda perlukan dalam peralatan anda.


Siasatan