Mesin pengering beku

2022-09-08 09:27:30

Mesin pengering beku Mesin pengering beku mengeluarkan air daripada bahan mudah rosak untuk memeliharanya, memanjangkan jangka hayatnya dan/atau menjadikannya lebih mudah untuk diangkut. Mesin pengering beku berfungsi dengan membekukan bahan, kemudian mengurangkan tekanan dan menambah haba untuk membolehkan air beku dalam bahan berubah terus kepada wap (sublimat). Jauh lebih baik daripada dehidrator makanan standard, mesin pengering beku lebih serba boleh dan mempunyai pulangan pelaburan yang cepat. Tidak seperti kaedah pengawetan makanan yang lain, pengeringan beku tidak mengecut atau mengeraskan makanan, dan mengekalkan rasa, warna dan pemakanan. 


Jika anda mencari pengering beku murah di China, syarikat KEMOLO akan menjadi pilihan terbaik anda. Syarikat Pengering Beku KEMOLO mengeluarkan rangkaian mesin pengering beku daripada model perintis murah kepada mesin pengering beku industri berkapasiti besar yang murah. Daripada kapasiti pemeluwap ais 10kg hingga 2500kg, mesin pengering beku kami digunakan untuk pelbagai aplikasi daripada loji penyelidikan perintis kecil kepada operasi perindustrian berbilang pengering komersial yang besar. Kami mempunyai dua jenis mesin pengering beku vakum untuk produk yang berbeza. Jenis konduktif digunakan terutamanya untuk penyelesaian ekstrak cecair seperti farmaseutikal, biologi atau bahan kimia. 


Dan jenis berseri digunakan terutamanya untuk makanan, seperti buah-buahan, sayur-sayuran, tumbuh-tumbuhan, daging, ayam, udang, ikan, hidangan yang dimasak, kopi, susu dan lain-lain. Peralatan pengeringan beku KEMOLO untuk dijual dibuat mengikut piawaian antarabangsa, dan diperakui oleh CE , ASME, EAC, FDA dan pengurusan syarikat adalah mengikut piawaian ISO9001. Mesin pengering beku berbaloi dengan kos bagi mereka yang ingin memilih dan memilih makanan yang mereka ingin simpan. Mesin pengering beku adalah satu-satunya cara untuk membina storan makanan yang penuh dengan rak makanan yang stabil yang boleh disimpan dalam beg tertutup atau bekas kedap udara lain sambil mengekalkan lebih daripada 97% nilai pemakanan dan kesegaran asal selama 20-30 tahun atau lebih. . Mempunyai mesin pengering beku, ia merupakan satu pelaburan yang hebat dan sangat berbaloi.

Siasatan