Mesin pengering beku

2022-09-08 09:26:53

Mesin pengering beku Mesin pengering beku ialah kaedah teknikal untuk membekukan artikel yang mengandungi air terlebih dahulu dan kemudian menyublimkan lembapannya di bawah vakum untuk mendapatkan artikel kering. Barangan yang dikeringkan beku mudah disimpan untuk masa yang lama. Selepas menambah air, mesin pengering beku vakum boleh memulihkan keadaan sebelum pengeringan beku dan mengekalkan ciri biokimia asal. Untuk bahan sensitif haba seperti antibiotik, vaksin, produk darah, hormon enzim dan produk biologi lain, teknologi pengeringan beku boleh menunjukkan keunggulannya. 


Jentera pengering beku KEMOLO dari China mengeluarkan pelbagai model perintis murah hingga mesin pengering beku industri berkapasiti besar. Jentera pengering beku KEMOLO mempunyai prestasi yang sangat baik, yang boleh menjadikan air dalam makanan secara langsung menyublim dan kering dari keadaan pepejal di bawah keadaan buburan dan vakum, tanpa penyejatan keadaan cecair. Ia boleh mengekalkan warna, keharuman, rasa, dan bentuk asli makanan pada tahap yang lebih besar. Nutrien asli dan bahan aktif jarang rosak, dan penghidratan semula adalah pantas, tanpa memerlukan bahan pengawet. Selepas dikeringkan oleh mesin pengering beku vakum industri, produk popular di pasaran, terutamanya termasuk gudang pembekuan cepat untuk bahan pembekuan, ruang pengeringan untuk pemejalwapan dan dehidrasi, dan sistem tambahan seperti penyejukan, vakum dan pemanasan. Sejak beberapa bulan lalu, dunia telah berubah dengan ketara dalam cara orang dan perniagaan beroperasi. Ramai yang terpaksa melihat model perniagaan mereka dan menyesuaikannya agar sesuai dengan persekitaran maya atau tanpa sentuhan. 


Apa yang berbeza dari negara lain adalah semuanya normal dan selamat di China. Kilang kami telah dalam pengeluaran yang teratur. Ramai pelanggan kami melihat permintaan yang tidak pernah berlaku sebelum ini semasa pelbagai penutupan yang bagus untuk perniagaan mereka. Khususnya dalam bidang Makanan Haiwan Peliharaan dan Pemakanan Manusia, pelanggan melaporkan bahawa jualan terus lebih kukuh daripada pra-COVID. Jika anda mencari lebih banyak kapasiti kering beku atau ingin mengetahui lebih lanjut tentang mesin pengering beku, maka kami berbesar hati untuk bercakap tentang produk anda dan cara penyelesaian pengering beku KEMOLO boleh membantu anda.

Siasatan