Mesin pengering beku

2022-09-08 09:26:14

Mesin pengering beku Mesin pengering beku membolehkan untuk menyimpan aroma halus semasa mengeringkan produk beku di bawah vakum, menghasilkan produk berkualiti premium. Ais yang terkandung dalam produk disublimasikan, oleh itu berubah daripada pepejal kepada gas dan kemudian terperangkap di dalam sistem pemeluwapan. Pengeringan beku digunakan untuk mengeringkan sejumlah besar produk makanan seperti buah / beri / sayur-sayuran, daging / makanan laut, blok sup, hidangan nasi, dll. dan ini mengekalkan bentuk, warna, rasa, aroma dan nutrien asal produk, dan pada pada masa yang sama menjadikannya mudah untuk disimpan (tidak perlu rantai sejuk) dan dihidangkan. 


Mesin pengeringan beku menggabungkan dua kaedah pemeliharaan yang terkenal - pembekuan dan pengeringan dalam vakum. Semasa pembekuan, boleh dikatakan tiada perubahan dalam sifat produk, dan apabila pengeringan dalam vakum, struktur, komposisi, dan sifat pemakanan produk dipelihara pada tahap yang lebih besar daripada apabila diawet dengan kaedah lain. Proses ini berlaku tanpa menggunakan sebarang pengawet atau bahan tambahan, ia tidak berbahaya kepada alam sekitar dan produk yang terdedah kepadanya. Mesin pengering beku KEMOLO direka dan dikilangkan sepenuhnya di kemudahan kami. 


Pengalaman bertahun-tahun dalam bidang kejuruteraan mekanikal membantu kami mencapai kualiti tinggi mesin pengering beku untuk kedua-dua model perintis dan peranti industri. Dalam pengeluaran pengering beku, kami menggunakan komponen jenama dunia terbaik, terbukti dengan pengalaman bertahun-tahun dalam kerjasama. Kami menawarkan pelbagai aksesori yang menjadikan bekerja dengan mesin pengering beku yang dihasilkan oleh KEMOLO suatu keseronokan yang sebenar. Pengeluaran kami sendiri membolehkan kami menjamin ketersediaan alat ganti di gudang, yang diperlukan untuk kelancaran operasi mesin pengering beku anda. Pengawal operasi berbilang fungsi yang dilengkapi dengan skrin sentuh dan perisian yang direka khusus untuk pengering beku menjadikannya mudah untuk mengawal proses pengeringan beku tanpa sebarang kemahiran khas. Kami mengisytiharkan bahawa menguruskan pengering beku KEMOLO adalah lebih mudah daripada mesin basuh.

Siasatan