Pengering beku untuk dijual

2022-02-11 17:21:44

Pengering beku untuk dijual


Kami KEMOLO berbangga untuk menawarkan pengering beku industri berkualiti tinggi untuk dijual bagi memenuhi semua keperluan anda. Pengering beku kami untuk dijual menggunakan teknologi pengeringan beku vakum untuk mengeluarkan air dalam dengan syarat tiada kerosakan pada rasa dan pemakanan bahan mentah. Ia adalah mudah untuk mengendalikan dan memerhatikan proses pengeringan dan pembangunan. Proses pembekuan dan pengeringan selesai dalam satu mesin, mengelakkan operasi rumit dan bahan mentah tercemar. Pengering beku untuk dijual disesuaikan secara meluas kepada buah-buahan, daging, sayur-sayuran, kopi, susu, produk kesihatan, dll. pengeringan beku.

Pengering beku untuk dijual

Ciri utama pengering beku komersial kami untuk dijual:

-Pengoperasian skrin sentuh, permulaan satu butang, kawalan automatik proses pengeringan beku, mudah dan mudah

-Komponen utama dengan jenama import, bunyi kecil, kapasiti besar, kualiti tinggi dan prestasi tinggi;

-Sistem lanjutan, dengan arus operasi yang rendah dan penggunaan tenaga yang rendah;

-Pelarasan kendiri dan masa nyata proses pengeringan beku, menunjukkan data pengeringan beku dan lengkung pengeringan beku.

-Warranty 2 tahun pada tarikh penghantaran dari China. Semasa tempoh jaminan, kerana masalah pembuatan & kualiti, kami KEMOLO menawarkan perkhidmatan penggantian, penyelenggaraan.


Pengering beku industri KEMOLO untuk dijual cenderung digunakan untuk produk yang sama atau tidak terhad dalam pengeluaran volum tinggi. Tidak seperti kawasan rak pengering beku makmal yang biasanya kecil, pengering beku industri untuk dijual biasanya menawarkan keluasan rak dari 1 meter persegi hingga 250 meter persegi. KEMOLO terutamanya membekalkan pengering beku makanan, pengering beku komersial/perindustrian, pengering beku kecil untuk dijual. Pengering beku tersebut ialah pengering beku besar, sesuai untuk pengeluaran. Untuk mencari pembekal pengering beku paling kos efektif atau pembekal pengering beku termurah dari China, anda boleh berunding dengan kami, kerana kami tahu kelebihan dan kekurangan setiap pembekal pengering beku di China. Harga pengering beku kami sentiasa sangat murah, dan fungsinya adalah sangat lengkap, anda dialu-alukan untuk bertanya!



Siasatan