Makanan kering beku berkhasiat oleh mesin kering beku, harga kompetitif - KEMOLO

2021-12-17 20:38:26

Makanan kering beku berkhasiat oleh mesin kering beku, harga kompetitif - KEMOLO


KEMOLO freeze dry mengeluarkan rangkaian mesin beku kering dengan harga yang kompetitif daripada model perintis kepada mesin pengering beku industri berkapasiti besar. Daripada 10kg hingga 2500kg kapasiti ais, mesin beku kering kami digunakan untuk pelbagai aplikasi daripada loji penyelidikan perintis kecil kepada operasi perindustrian komersial yang besar. Model mesin kering beku yang berbeza juga berbeza dari segi harga. Lebih banyak kapasiti yang anda inginkan, lebih banyak anda perlu membayar. Jadi, cari yang mengikut bajet anda, tetapi pastikan ia mempunyai semua ciri yang anda perlukan dalam peralatan anda.


mesin kering bekuMesin kering beku adalah salah satu mesin yang paling biasa digunakan untuk mengawet bahan makanan dan mengekalkan warna, pemakanan dan rasa selama 25 tahun. Mesin beku kering menggunakan sublimasi untuk mengeluarkan air daripada makanan. Nama saintifik bagi kaedah pengawetan makanan ini ialah lyophilization. Kita tahu bahawa ais (pepejal) boleh bertukar menjadi air (cecair) dan kemudian menjadi wap (gas). Walau bagaimanapun, dalam persekitaran tertentu, ais boleh melangkau sepenuhnya bentuk cecair dan bertukar terus menjadi gas. Proses pepejal bertukar terus menjadi gas ini dipanggil sublimasi. Mesin kering beku boleh menjadi perkakas yang berguna untuk petani dan perniagaan atau rumah tangga yang sering menghasilkan lebihan. Mesin kering beku sentiasa membantu dalam mengekalkan kualiti terbaik makanan, herba dan bahan organik lain untuk jangka masa yang agak lama.


Anda boleh berjaya membekukan kering pelbagai jenis makanan, herba dan bahan organik. Hampir setiap jenis sayur-sayuran, buah-buahan dan daging terasa indah selepas pengeringan beku. Antara yang utama termasuk epal, tomato, strawberi, pisang, kacang hijau, pic, bayam, kentang, bawang, daging babi, udang, ayam belanda, daging lembu, dan juga ais krim. Selain itu, makanan kegemaran anda yang mengandungi daging boleh dikeringkan secara beku, seperti makaroni keju, hidangan nasi, lasagna, cili, telur hancur, sos pasta, dsb. Anda pastinya akan mendapati bahawa ia adalah satu keseronokan untuk bereksperimen dengan pelbagai hidangan dan makanan dalam anda. mesin beku kering.


Pengeringan beku pelbagai makanan sudah pasti merupakan cara yang bagus untuk menambah variasi pada apa yang anda makan, dan anda boleh memanjangkan hayat simpanan pelbagai jenis makanan dengan perkakas ini. Ini berguna bukan sahaja dalam keadaan biasa, tetapi juga semasa kecemasan atau krisis jangka panjang. Makanan beku-kering mengekalkan rasa, tekstur dan rasa asal makanan apabila dimakan. Juga, didapati bahawa penambahbaikan pemakanan tertentu juga berlaku dalam makanan tertentu selepas ia disimpan dalam keadaan beku untuk masa yang lama. Jadi, pilih mesin kering beku terbaik yang sesuai dengan keperluan anda.


Siasatan