Pengering beku makanan mengekalkan makanan berkualiti tinggi, harga terbaik dari KEMOLO - pengeluar & pembekal di China

2021-12-11 20:47:20

Pengering beku makanan mengekalkan makanan berkualiti tinggi, harga terbaik dari KEMOLO - pengeluar & pembekal di China


Jika anda sedang mencari penyimpanan makanan jangka panjang, pengering beku makanan ialah pilihan terbaik anda. Ia bukan sahaja membantu menghilangkan lembapan daripada makanan tetapi melakukannya dengan cara yang meningkatkan jangka hayat makanan dengan ketara tanpa memerlukan ruang peti sejuk atau peti sejuk. Pengering beku makanan ialah cara terbaik untuk mengawet semua jenis makanan untuk penyimpanan jangka panjang atau untuk kegunaan harian. Jauh lebih baik daripada dehidrator makanan standard, pengering beku lebih serba boleh dan mempunyai pulangan pelaburan yang cepat. Mana-mana makanan yang mempunyai kandungan air yang tinggi harus berfungsi dengan baik untuk pengeringan beku. Semakin tinggi kandungan air, semakin lancar prosesnya. Pengeringan beku ditakrifkan sebagai mengeringkan sesuatu dalam keadaan beku di bawah vakum yang tinggi, terutamanya untuk pemeliharaan. Pada asasnya, semua air dikeluarkan daripada makanan untuk mewujudkan persekitaran yang sukar untuk bakteria hidup dan berkembang.


Pengering beku makanan ialah mesin yang menyimpan dan memelihara makanan berkualiti tinggi dengan menyahhidratkan kandungan makanan. Mesin beroperasi pada suhu rendah dan tekanan rendah. Ia menggunakan proses yang dikenali sebagai lyophilization. Melalui proses ini, ia menurunkan suhu makanan yang hendak diawet. Pengeringan beku ialah kaedah pengawetan makanan yang mengeluarkan semua cecair daripada makanan tertentu tanpa menjejaskan rasa. Ini adalah proses dua langkah yang bermula dengan membekukan makanan anda. Sebaik sahaja makanan dibekukan, ia melalui kitaran vakum. Kitaran ini akan mengambil semua hablur ais yang terbentuk semasa pembekuan dan mengubahnya menjadi wap. Wap dikeluarkan daripada makanan, dan dari masa ini, makanan selamat untuk disimpan tanpa kehilangan warna atau rasa.


Makanan yang dibuat oleh pengering beku makanan bukan sahaja mengekalkan warna, aroma, rasa dan bentuk makanan, tetapi juga mengekalkan vitamin, protein dan nutrien lain dalam makanan ke tahap maksimum. Makanan yang dikeringkan beku adalah ringan, boleh bertahan selama beberapa dekad, mudah dihidrat semula dan rasanya enak. Salah satu bahagian terbaik makanan pengeringan beku ialah jangka hayat yang anda perolehi daripada makanan itu. Proses pengeringan beku menghilangkan lembapan daripada makanan tanpa mengubah bentuk atau rasa makanan itu sendiri. Hanya tambahkan air atau masukkan makanan ke dalam mulut anda untuk cepat menghidrat semula makanan kepada normal. Penyimpanan makanan beku-kering tidak memerlukan peralatan penyejukan, selagi ia dimeteraikan dan dibungkus, ia boleh disimpan, diangkut dan dijual pada suhu bilik untuk masa yang lama. Makanan rendah lemak seperti buah-buahan, sayur-sayuran, mi dan daging mempunyai jangka hayat 20+ tahun apabila dikeringkan secara beku, manakala makanan yang lebih tinggi lemak mempunyai jangka hayat 10-15 tahun. Anda boleh membina stok makanan kecemasan anda dengan cepat dengan jangka hayat selama itu.


Pengering beku makanan menjadi lebih popular, dan ia adalah mesin yang sangat sejuk. Anda tidak perlu sentiasa risau tentang makanan anda semasa proses pengeringan dan juga reka bentuk kami menyediakan platform yang sangat boleh dipercayai untuk keperluan anda. Apabila anda membuat makanan kering beku anda sendiri, anda bertanggungjawab ke atas bahan-bahan tersebut. Tiada apa-apa yang berterusan atau dalam makanan yang anda tidak letakkan di sana sendiri.


Siasatan