Pengering beku rumah, peralatan pengeringan beku kecil untuk perniagaan di rumah

2021-12-18 09:57:58

Pengering beku rumah, peralatan pengeringan beku kecil untuk perniagaan di rumah


Pengering beku rumah digunakan untuk kehidupan harian peribadi dalam keluarga atau untuk perniagaan kecil di rumah. Untuk membeli pengering beku yang sesuai, anda perlu mempunyai perbandingan yang teliti antara pengering beku rumah dan pengering beku industri. Dan cari pengeluar utama pengering beku apa yang anda perlukan.

Pengering beku rumah ialah peralatan pengering beku vakum kecil, sesuai untuk isi rumah, kegunaan peribadi dan kilang makanan kecil untuk membangunkan produk baharu. Berbanding dengan peralatan pengeringan beku tradisional, pengering beku rumah bersaiz lebih kecil, mudah dikendalikan dan menjimatkan kos. Pengering beku rumah, peralatan pengeringan beku kecil untuk perniagaan di rumah


Jika anda bercadang untuk membekukan pengeringan sejumlah kecil makanan untuk kegunaan peribadi anda pada masa hadapan, maka pengering beku rumah yang kecil akan berfungsi dengan baik. Walau bagaimanapun, jika anda merancang untuk mencipta makanan kecemasan jangka panjang yang berdaya maju kembali untuk seluruh keluarga anda, ladang, taman anda, anda mungkin memerlukan pengering beku yang lebih besar. Setiap pengering beku akan menunjukkan jumlah makanan yang boleh diproses pada satu-satu masa.


Pengering beku rumah menggunakan alur keluar standard 110 atau 220 volt, tetapi lebih baik untuk memilikinya pada litarnya sendiri jika boleh. Jika anda cuba memasangkannya dengan perkakas beban berat yang lain, anda mungkin tersandung pemutus. Semasa bahagian pertama kitaran, unit penyejukan sedang berjalan. Semasa bahagian kedua kitaran, pam vakum sedang berjalan. Bunyinya tidak terlalu kuat, tetapi ia ketara. Jadi, pengering beku rumah akan mengesyorkan merancang untuk memilikinya di kawasan di mana pintu boleh ditutup.


Pengering beku rumah tidak bersaiz kecil. Jadi, anda tidak boleh mengharapkan untuk meletakkannya di kaunter dapur dan melupakannya. Ramai orang meletakkannya pada troli mudah alih dan mengalihkannya mengikut keperluan. Tetapi dalam apa jua keadaan, pastikan rumah anda boleh memuatkan pengering beku rumah yang anda fikirkan.


Untuk pengering beku rumah, anda tidak boleh memasukkan lebih banyak makanan ke dalam dan menyusun dulang tersebut dengan lebih penuh. Semasa proses pengeringan beku, ais terkumpul di dinding ruang pengeringan beku. Tambahkan terlalu banyak makanan dan timbunan ais akan menjadi terlalu tebal untuk unit berfungsi dengan baik.


KEMOLO, sebagai salah satu pengeluar dan pembekal utama pengering beku. Pengering beku terkecil bukan untuk kegunaan keluarga, tetapi untuk perniagaan di rumah. Jika anda memerlukan pengering beku kecil yang murah untuk perniagaan keluarga atau perniagaan di rumah, hanya untuk membeli pengering beku perniagaan rumah kecil dengan harga kilang.


Siasatan